08.11.2012

PRESSEFROKOST

I dag hadde jeg en super bra start på dagen! Den startet i showrommet med en koselig frokost med norges interiør og motepresse. Vi viste frem vårens kolleksjoner, og om bare noen få måneder kan dere også få se nærmere på disse herlighetene når de kommer i butikk i januar.
Elsksmelsk på dette printet fra Hofmann!
Anette fra Kamille sammen med Rubi og Julie fra Det Nye. 
Jentene bak den super fine nettsiden intodust.no, Victoria og Celine.
Camilla hadde selvfølgelig tidenes søteste lille dings til mobilen. Jeg vil ha! 
Ganni sin egen undertøyslinje.
På min ønskeliste står denne super søta puten fra by nord som min showroom kollega Gry har agenturet på! 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei, Endelig et blogg innlegg fra deg:) Har tittet innom bloggen din hver dag. Har savnet innleggene dine. Ha en fin dag:)

Anett Ringstad sa...

Hei ja uff det har rett og slett blitt satt litt til side grunnet mye jobb, men nå lover jeg å oppdatere masse. Hyggelig tilbakemelding:) :) Ha en strålende fredag:) Klem Anett