09.11.2012

W.O.R.K

De siste uken har jeg vært ute på reise og besøkt mange av mine fine kunder rundt om i Norge. Jeg har hatt med meg Ganni sin høy sommer/tidlig høst kolleksjon. Jeg har reist sammen med min fine showroom kollega Gry som har agenturet på interiørmerkene bynord og fermLIVING i Norge. Her får du en liten  smakebit på våre uker. 
PS: jeg lover å være mer aktiv her på bloggen fremover:) 
Mocca interiør og cafe i Egersund var bare utrolig fin! Jeg er så imponert over alle de fine butikkene som ligger rundt omkring i norges land. 
Innsalg av Ganni hos min fine kunde i Stavanger Nola. Elsker marmor disken de har fått laget!
Olivias Hus i Kristiansand er virkelig verdt et besøk, de har akkurat åpnet. 
På vår ukestur på sør og vestlandet avsluttet vi turen på Kragerø spa, noe som var helt magisk etter en uke på veien. 
Nina Jarebrink på Lounge i Trondheim
Libertine på Lillehammer, en butikk full av skatter!

Ingen kommentarer: